آموزش تولید محتوا

ساخت وبلاگ

ورژن 5.0 وردپرس مشمول والا ترین تغییر تحول در وردپرس در سال های قبلی بوده میباشد. وردپرس یار و همدم با اصلاحات و بهبودهای شایان توجه، آموزش تولید محتوا یک ویرایشگر بصری و کاربردی را در وردپرس 5.0، به اسم ویرایشگر گوتنبرگ (Gutenberg) معرفی کرد که خصوصیت های جذابی برای یوزرها مبتدی و تازه کار و توسعه یافته داراست. در اینجا تلاش گردیده‌است موردها اساسی راجع‌به تغییرات آتی وردپرس را به اشتراک بگذاریم.

ویرایشگر گوتنبرگ خیلی زود بخشی از ویرایشگر وردپرس خواهد بود. امروزه می‌توانید پلاگین گوتنبرگ را تحت عنوان یک پلاگین بارگیری گردیده از فولدر پلاگین وردپرس به هر وب سایت وردپرسی اضافه نمائید.

گوتنبرگ ویرایشگر جدیدی میباشد که جایگزین ویرایشگر TinyMCE  وردپرس میباشد و یک کاغذ ساز نو میباشد که برای مخلوط با هسته وردپرس پیاده سازی گردیده‌است. گوتنبرگ یک رابط کاربری بسیار شبیه با ورقه سازانی که محتوا را به بلوک تقسیم می نماید، ارائه می‌دهد. غرض ویرایشگر بلوک این میباشد که اضافه کردن محتوای بی نیاز به وردپرس بی آلایش و شادی بخش باشد.

درین نوشته‌ی علمی، شما‌را با ویرایشگر گوتنبرگ وردپرس آشنا می‌کنیم که مشمول یک نگاه اجمالی به خصوصیت های اساسی آن، جوانب مثبت و منفی آن و استعمال از آن برای زمان بر مقطع در وردپرس میباشد.

ویرایشگر گوتنبرگ وردپرس چیست؟

گوتنبرگ اسم ویرایشگر جدیدی میباشد که فعلا در هسته وردپرس و در ورژن 5 وردپرس گنجانده گردیده‌است. تا پیش از معرفی این ویرایشگر تازه، یوزرها از ویرایشگر کلاسیک وردپرس استعمال می کردند. این ویرایشگر تازه قابلیت و امکان ‌های فوق العاده ای را به یوزرها وردپرس ارائه می ‌دهد که بوسیله آن می ‌اقتدار شل ‌خیس محتوای وب سایت را مدیر کرد.

در گوتنبرگ با معنی بلوک‌ ها آشنا می ‌شویم. با استعمال از بلوک‌ های آن به راحتی می ‌اقتدار پست‌ های وردپرس را در وضعیت ‌های متعدد منتشر کرد.

توسط بلوک‌ ها می‌ توانیم تغییرات متبوع خویش را روی زمینه متبوع انجام کنیم. Block Editor یا این که ویرایشگر بلوک تجربیات تعاملی، کشیدن و رهاکردن بیشتری را برای سازندگان محتوا ارائه میدهد. یکی از دیگر از مزایای این خصوصیت، این میباشد که به ما این قابلیت و امکان را می‌دهد که بلوک های جای یاب را برای بازنویسی آجل در محتوای خویش مشخص و معلوم کنیم یا این که محتوای کاغذ را به راحتی جابجا کنیم.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 128 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 15:32

تحت عنوان مهمان در وب سایت های دیگر محتوا ایجاد کرده و بلاگ نویسی فرمایید.
وب لاگ نویسی تحت عنوان مهمان، آموزش تولید محتوا علی رغم آنچه ممکن میباشد شنیده باشید، هنوز هم طرفدار خویش را داراست. ایجاد محتوا تحت عنوان مهمان در یک وبسایت دارای اعتبار میتواند بازدید بلاگ را به سایت شمارا ارتقاء دهد و به محبوبیت اسم تجاری شما یاری دهد. همینطور برای بالابردن تعامل می‌توانید از سایرافراد بخواهید که در سایت شما مقاله بنویسند و محتوا ساخت‌و‌ساز نمایند. وب لاگ نویسی تحت عنوان مهمان یک معامله ی دو طرفه میباشد و هر دو طرف فایده می نمایند.

براین اساس ضمن ارسال مطالب به وب لاگ های دیگر، اشخاص اشخاص دیگر را به وب لاگ نویسی در وب سایت خویش دعوت فرمائید. آکادمی رایا پارس آن‌ها با تایپ کردن مطالب خویش خوانند‌گان جدیدی را به تارنما شما می آوردند و آن را با اشخاص دیگر به اشتراک میگذارند. نکته ی اصلی در اینجا این میباشد که شما می بایست از چگونگی مطالب باور نتایج نمایید چون گوگل در سعی میباشد وب لاگ نویسی مهمان باکیفیت ذیل را در اختیار گرفتن کرده و از بروز آن در مجموع خودداری نماید.

برای ایجاد محتوا تحت عنوان مهمان آغاز یک پست باکیفیت بنویسید .نصیب “منابع ” را در پست خویش قرار دهید. این قسمت معمولاً به 2-3 منبع اثر گذار راجع‌به موضوعی که پیش از اینً پوشش داده اید لینک و پیوند دارا‌هستند و آنگاه آن را در وب سایت صاحبخانه منتشر نمایید.

نشر محتوای ویروسی
محتوای ویروسی اصطلاحی میباشد برای تعریف محتوایی که با‌گاز در وب پخش می‌گردد و اعتنا متعددی را به خویش جلب می نماید. اینگونه مطالبی در پوسته ویدیو وجود دارااست البته متن‌ها، تصاویر و اینفوگرافیک ها همگی قابلیت و امکان ویروسی شدن را دارا هستند. با دقت به وسعت بالای محتوای اینترنتی، تجارت ها جلب اعتنا مخاطبان را یک معضل مهم می‌دانند. همان طور که میدانید what is seo بعد از ظهر دیجیتال زمان های جدیدی برای برقراری رابطه با تعداد بیشتری از مشتریان بالقوه مانند “اشتراک گذاری” در رسانه های اجتماعی به مشاغل ارائه می‌دهد.

با ساخت محتوای ویروسی، مطالب شما مانند ویروس به‌سرعت از فردی به شخص دیگر منتقل میشود و یوزرها خویش را تحت عنوان سفیران مارک تبدیل می نمایند. حالا ممکن میباشد این پرسش پیش بیاید که آیا فرمولی برای تولید محتوای ویروسی وجود داراست؟ پاسخ منفی میباشد! با این وجود، 3 نکته وجود دارااست که می‌توانید برای ساخت‌و‌ساز محتوای ویروسی خویش اجرا دهید:

محتوای ویروسی دربردارنده تصاویر می‌تواند تعداد استفاده کننده بیشتری داشته باشد. نوع تصویری که استعمال میکنید خیلی اساسی وجود ندارد، نکته قابل توجه این میباشد که شما از تصاویر در محتوای خویش به کار گیری فرمایید. مطالعات آرم میدهد که محتوای بی نیاز از تصویر 90٪ اشتراک گذاری بیشتر در قبال محتوای متنی و فارغ از تصویر داراست
محتوای کیفیت بالا احتمال ویروسی شدنشان بیشتر میباشد. پژوهش ها آرم میدهد که محتوای بسیار کاربردی شانس وایرال شدنشان بیشتر میباشد.
تبلیغ فرمایید.
بعداز نشر محتوای باکیفیت خویش وقت آن میباشد که آن را تبلیغ کنیم. در واقع ایجاد محتوای بهتر به تنهایی کفاف نمی دهد و می بایست کاری فرمایید تا اشخاص متفاوت از آن مطلع شوند و آن را پیدا نمایند. یکی شایسته ترین خط مش ها برای ارتقاء بازدید به تارنما شما به کار گیری از شبکه های شبکه‌های‌عمومی برای تبلیغ محتوای خویش میباشد. تبلیغات در شبکه‌های‌مردمی و تبلیغات نمایشی گوگل را مطلقاً آزمون نمائید.

این یک شیوه خوب برای جذب بازدید کننده ها، ساخت و ساز اسم تجاری شما و قرار دادن وب سایت خویش در مقابل عموم میباشد. استراتژی های تبلیغات و بازاریابی خویش را متناسب با هدف ها خویش تهیه نمایید. آیا شما صرفا بازدید بیشتری می‌خواهید یا این که پیرو ارتقاء تبدیل ها نیز می‌باشید؟ هر روشی مزایا و معایب خویش را داراست، براین اساس پیش از پرداخت هزینه در خصوص هدف ها خویش بهتر تصور کنید.

تبلیغات گوگل می‌تواند به وب سایت شما یاری دهد تا در حاصل جستجوی ارگانیک نشانه داده گردید و به ویژه در قسمت های B2B موءثر به لحاظ رسد. در صورتی‌که شما یک کمپانی خالق تولیدات B2C می‌باشید، ممکن میباشد شبکه‌های‌عمومی پ مانند Pinterest و Instagram برای شما اثرگذار خیس باشد.

همینطور فراموش نکنید که برای استخراج به بازدید بیشتر از وبسایت که سبب به فروش بیشتر خواهد شد، می بایست به کار گیری از عبارات کلیدی با غرض تجاری بالا را تحت عنوان بخشی از استراتژی های تبلیغاتی خویش غرض قرار دهید. رقابت برای این لغت ها کاوش می‌تواند گران باشد، البته بازدهی آن بیشتر خواهد بود. همینطور می‌توانید با بلاگر ها و اینفلوئنسر ها همیاری کرده و کمپین های تبلیغاتی فعال سازی فرمائید.

محتوای دیدنی را به پست های رسانه های اجتماعی اضافه فرمایید.
در زمینه‌ی گذشته ما بدین نکته اشاره کردیم که تبلیغات بسیار اثر گذار می باشند البته بایستی محتوای با کیفیتی نیز در لحاظ داشته باشید. این اشتباهی میباشد که بخش اعظمی از عموم مرتکب می گردند، آنان محتوای خویش را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند دون اینکه هیچ دلیلی برای کلیک کردن به عموم ارائه دهند. اضافه کردن محتوا به پست های شما قادر است CTR و یا این که نرخ کلیک شمارا به طریق چشمگیری ارتقاء دهد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 93 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت: 15:47

seo دنیای پررقابتی میباشد و تمامی‌ی ما این‌ را می دانیم. بخش اعظمی از برندها بر این باورند که مسلما می بایست آموزش تولید محتوا یک دارای تخصص seo تارنما داشته باشند تا این مراحل در یک مسیر صحیح جلو برود. فعالیت دارای تخصص seo این میباشد که متناسب با آپ تو دیت‌های نو موتورهای کاوش شایسته ترین استراتژی ممکن را برای شما کسب نماید و شما متناسب با آن جلو بروید.

در طرف دیگر استحصال و کارهایی هم می باشند آکادمی رایا پارس که تنها از اشکال ابزار بهینه سازی به کارگیری می‌نمایند. ابزارهای بهینه سازی به آن ها میگویند که بهینه سازی وب سایت در چه وضعیتی جای‌دارد. با ابزار پژوهش بهینه سازی وبسایت اشتباهات تارنما‌شان را برطرف می‌نمایند و مسیر موردنظر را طی می‌نمایند. ولی حقیقتا کدام مسیر صحت دارد؟

وظیفه کارشناس بهینه سازی چیست؟
کارشناس بهینه سازی وب سایت متناسب با به روز‌های نو گوگل انتخاب می‌نماید که شما چه کارهایی را ایفا دهید تا درجه‌ی بهتری بگیرید. در صورتیکه بخواهیم در کل گزینش کنیم که وظیفه دارای تخصص بهینه سازی چیست همچنان بایستی درخصوص اصول seo سخن کنیم.

 

یک سئوکار گزینش می‌نماید که کدام کلیدواژه‌ها برای بیزنس شما مطلوب‌ترند و این کلیدواژه‌ها بایستی در کدام صفحه های به شغل گرفته شوند. با چه غلظتی و چه‌طور از این کلیدواژه‌ها مصرف شود تا خوب فیض بدهد.
سئوکار انتخاب می‌نماید که پیوند‌های داخلی شما می بایست چه طور باشند و چه‌گونه از این لینک و پیوند‌ها به کارگیری نمائید تا زودتر به فیض برسید.
سئوکار مشکلات فنی تارنما را به شما میگوید. برای مثال تارنما از نگاه مدرک امنیتی SSL، سرعت، کدنویسی، هدینگ‌ها و بقیه نصیب‌های فنی در چه وضعیتی جای دارد.
دارای تخصص seo تارنما درجه‌ی شما و کلیدواژه‌هایی که در آن ها مرتبه گرفته‌اید را تحقیق می‌نماید.
شرایط شما‌را در موتورهای کاوش رسیدگی می‌نماید و راهکارهایی برای جلو زدن از رقبا به شما توصیه می‌نماید.
این مفاد مهم ترین وظایف یک دارای تخصص بهینه سازی میباشند.

آیا کارشناس‌های بهینه سازی اسلحه‌های پنهان دارا‌هستند؟
seo یک دانش میباشد. ولی جدیدا به یک دانش تبدیل شد‌ه‌است. what is seo علمی که گوگل با الگوریتم‌هایش به‌تدریج آن را بزرگ‌خیس کرد و هم اکنون متخصصین دنیای داده‌ها روی این الگوریتم‌ها فعالیت می‌نمایند. ولی یک نکته‌ی اصلی را نباید فراموش کرد. هیچ سئوکاری نمی‌داند در الگوریتم‌های گوگل دقیقا چه می‌گذرد. گوگل این الگوریتم‌ها را به طور همگانی در چنگ کسی قرار نمی‌دهد و مجموع این استراتژی‌ها و متدها بر مبنا‌ی فرضیات و عملکرد و ایرادات می‌باشند.

متخصصین بهینه سازی اسلحه‌های متعددی دارا هستند. البته هیچکدام از آن ها پنهان نیستند. آنان از ابزارهای بهینه سازی تارنما به کارگیری می‌نمایند. برای هر قسمت از بهینه سازی ابزارهای خاصی وجود داراست که اتفاقا شغل کردن با آن ها هم زیاد مشقت بار وجود ندارد. به عنوان مثال یک یا این که یک‌سری ابزار برای پژوهش کلیدواژه وجود دارا‌هستند. تعدادی ابزار و پلاگین برای با صرفه‌سازی متن از لحاظ seo ارائه گردیده‌اند. ابزار تحقیق وب سایت به طور مستقل پیاده سازی گردیده‌است و حدودا می‌قدرت اذعان کرد هر قسمت از دنیای seo ابزارهای خاص خودش را دارااست.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 136 تاريخ : شنبه 29 مرداد 1401 ساعت: 15:49

یکی‌از دیگر از نصیب‌های اصلی برای seo تولید ها در وردپرس دسترسی یوزرها به اطلاعات دردسترس در وب سایت میباشد. معماری و گرافیک وبسایت می بایست به سیرتکامل‌ای باشد که یوزرها به محض ورود به شیت بتوانند به راحتی مال متبوع خویش را پیدا نمایند و فرآیند خرید را پشت رمز بگذارند.

کلیه یوزرها در شغل کردن با وب سایت حرفه ای نیستند. آموزش تولید محتوا پس بایستی به درنگ تمامی‌ی یوزرها با سطح گوناگونِ علم شغل با وب سایت باشید. مجموعه‌بندی تولیدات از التفات بالایی برخوردار‌است. بایستی در قسمتی از وبسایت فیلترهای متفاوت را برای نصیب، مجموعه‌بندی‌ها، برندها، نوع متاع و …. به فعالیت ببرید. مخاطب با امداد غربال قادر است به راحتی کالا متبوع خویش را با قیمتی که می خواهد، پیدا نماید.

به عنوان مثال در شرایطی‌که اینترنت‌وبسایت فروشگاهی شما مرتبط با اسباب خانگی میباشد، بایستی مجموعه‌ها را براساس اثاثیه آشپزخانه، آکادمی رایا پارس اثاثیه سرمایشی و گرمایشی، اسباب و اثاث غذاساز، اسباب و اثاث شوینده و … معلوم نمایید. در این‌حالت در شرایطی که یک مخاطب بوسیله‌ای مثل «بخارشو» نیاز داشته باشد، قادر است در گروه‌ی اسباب شوینده درپی آن بگردد. همینطور درصورتی که مارک خاصی مدنظر داشته باشد، با تیک زدن آن مارک، مال متبوع برای وی اکران داده می گردد.

با قرار دادن نوار کاوش نیز به یوزرها این اذن را می‌دهید که کالا متبوع خویش را دقیقاً درین بخش تایپ و سریع‌خیس آن را پیدا ‌نمایند.

هر واژه کلیدی تنها برای یک URL
لغات کلیدی در بهینه سازی تولیدات مغازه ووکامرس عنایت متعددی دارا هستند. ولی نباید فراموش نمائید که تکرار لغت ها کلیدی برای یک‌سری برگه از معیار تأثیرگذاری آن می‌کاهد. در واقع نباید انتظار داشته باشید که با چندین نشانی URL و یک کلمه و واژه کلیدی، به منزلت بالایی برسید. هنگامی محتوای صفحه ها با کلمه ها کلیدی شبیه مالامال میشود، گوگل مجال جايگاه‌بندی در گیر سردرگمی می گردد که کدامیک از صفحه های را اکران دهد.

هنگامی تولیدها از دید نام مشابه به هم میباشند ولی تنها در سبک با هم تفاوت دارا هستند، عبارات کلیدی را جابجا فرمائید تا بدون چاره نباشید برای یک سری کاغذ از لغت ها کلیدی یکسان به کارگیری نمایید. تکرار عبارات کلیدی در یک‌سری کاغذ زخم متعددی به تارنما میرساند.

اما شما میتوانید برای یک برگه، در میان 3 تا 7 واژه و کلمه کلیدی را به کار گیری نمایید. استعمال از لغت ها مترادف و هم معنی و هم‌خانواده اثر متعددی در ارتقاء جايگاه‌ی تارنما دارااست. در واقع گوگل مثل قبل تنها بر روی یک واژه‌ی کلیدی تمرکز ندارد. what is seo در عین اکنون تکرار بیشتراز حد یک واژه و کلمه‌ی کلیدی در محتوا چگونگی آن را معدود می‌نماید. ولی هنگامی در کنار کلمه و واژه‌ کلیدی کانونی از هم معنی‌ها و هم‌خانواده‌ها به کارگیری می کنید، می توانید محتوای بهتری را به گوگل معرفی نمایید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 239 تاريخ : پنجشنبه 27 مرداد 1401 ساعت: 14:35

خیلی خب طرز دیگری هم که درین نوشته‌ی‌علمی می‌خواهیم رسیدگی کنیم و آن را با seo مقایسه کنیم، به کارگیری از گوگل ادز یا این که به عبارتی تبلیغات گوگل میباشد که شما می‌توانید با به کارگیری از این نحوه خیلی سریع و بی آلایش به سکو اولیه گوگل بروید، البته به شرطی که هزینه آن را پرداخت فرمایید!

آری صحیح متوجه شدید این شیوه نیاز به هزینه دارااست و شما برای این که بتوانید از آن به کارگیری نمایید، می بایست به طور ارز های فرنگی هزینه ای را به گوگل پرداخت فرمائید و از روش ابزار ادز گوگل تبلیغات خویش را استارت فرمائید.

تبلیغاتی که در گوگل ادز ایفا می‌گردد، آموزش تولید محتوا به طور کامل هدفمند می‌باشند و همین آیتم سبب ساز شد‌ه‌است که خیلی از وبسایت های تعالی که درآمد بهتر دارا هستند، با به کار گیری از گوگل ادز درآمد خویش را ارتقاء دهند.

کارکرد کلی این ابزار به صورتی میباشد که شما چند لغت ها کلیدی را گزینش میکنید و نرخ کلیکی هریک از این لغت ها کلیدی به شما نشان داده میشود و آنگاه، هزینه کلی را پرداخت میکنید آکادمی رایا پارس تا بتوانید طبق همین لغات کلیدی تبلیغات خویش را استارت فرمایید.

بدین شکل میباشد که استفاده کننده زمانی خرید تلفن همراه را در گوگل سرچ می نماید، تارنما شما هم جزو اولی نتیجه ها نشان داده می شود، صرف حیث از اینکه شما هیچ تلاشی برای بهینه سازی تارنما خویش نداشته اید.

تا اینجا توضیح کلی درباره گوگل ادز دادیم تا شما به طور شالوده با این مورد ها آشنا گردید و در هنگام مقایسه گوگل ادز و seo سردرگم نباشید.

ما در نوشته‌ی علمی دیگری اثر گوگل ادز بر seo را نظارت کرده ایم. what is seo برای پژوهش این نوشته‌ی‌علمی کلیک فرمائید.

مقایسه گوگل ادز و seo

تفاوت های این دو آیتم بسیار زیاد می باشند و شما می بایست یک نظارت تمامی جانبه نسبت به تجارت آنلاین خویش داشته باشید تا بتوانید شایسته ترین گزینه را برای خویش گزینش فرمائید، از جمله در‌حالتی که یک بیزنس نوباوه باشید و درآمد متعددی نداشته باشید، قاعدتا نمی توانید به طور مداوم از گوگل ادز استعمال فرمایید، به دلیل آنکه هزینه متعددی نیاز دارید تا این تبلیغات را مدام به طور همیشگی ایفا دهید.

پس برای گزینش یک آیتم مطلوب، شما بایستی پارامترهای مختلفی را در حیث بگیرید و طبق به عبارتی تصمیم بگیرید که از کدام آیتم به کار گیری فرمایید تا هم برای شما کاربردی باشد، و هم بتوانید به رویش وبسایت خویش یاری کرده باشید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 78 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 15:45

حضور هوش و الگوریتم MUM به آسانی در معنای نتیجه ها کاوش خوب برای کاربر میباشد، البته ممکن میباشد صورت جدیدی از ظواهر کاوش و طرز ارایه داده ها را نیز به یاروهمدم داشته باشد ومی تواند بر طرز مدیر و استراتژی شما درباره ساخت‌و‌ساز محتوا اثر بگذارد. یک بررسی کارشناسی این میباشد که حل خطاها یوزرها بطور بدون واسطه بر روی وب سایت که بصورت سوال و جواب ارایه می‌گردد، آموزش تولید محتوا می‌تواند از مداقه کمتری بهره مند باشد، چون MUM جواب را از سراسر اینترنت توده اوری و بعداز چک و گردآوری بندی، در چنگ پرسشی میگذارد که در موتور کاوش تیتر گردیده. تولیدات را می بایست دائما بروز رسانی فرمایید، داده های تجاری را در تارنما تان بی نقص کرده و بر روی مارک سازی و محبوبیت آن شغل فرمائید، چون می‌دانیم که در فضای حضور MUM، یوزرها با مارک شما روبرو می‌شوند. در‌صورتی‌که بگوییم از همین الان به درنگ تبدیل ترافیک وبسایت به مشتری بامسئولیت باشید، گشوده هم دیر میباشد.

الگوریتم های گوگل در تلاوت و فهم نوشته ها و اطلاعات مانند یک آدم در حالا ارتقاء و بسط میباشند. براین اساس، برای رویا رویی با قوانینی که ادراک و هوش سخن نخستین را میزنند، می بایست تمرکزمان را بر روی داده هایی بگذاریم که برای استفاده کننده و ذوق و سلیقه و نیازهای وی ساخت میشود. آکادمی رایا پارس اینکه بگوییم یک آدم به وب سایت مان راز می زند و برهان انسانی به اسم MUM محتوای مان را میخواند، این حقیقت را تجلی می‌بخشد که مضمون‌ بهینه سازی را تنها با طریق هایی برای ارایه یک مقاله بی نیاز و سرازیر با دقت بر اصل زمینه و هجران از هرگونه داده ها ساختگی، به عرصه ظهور جدیدی می‌رساند. به کارگیری از داده های ساختار یافته ( اسکیما )، به موتورهای جستجو گر مانند گوگل طریقه قدرتمند خیس و اثر پذیری را درخصوص محتوای مو جود می‌دهد. اسکیما به گوگل امداد می نماید تا بفهمد چه چیزی در یک ورقه میباشد و شمارا برای نتیجه ها بی نیاز دارای شرایط می نماید.

ضمن این، می بایست مطالب خیر داشته باشیم what is seo که به راحتی خوانده و بصورت طبیعی seo شوند. برای ترفیع در جايگاه های بهتر، متن خویش را با کلمه و واژه کلیدی اشباع نکنید، بلکه محتوایی بنویسید که کاربر شما میخواهد بخواند. برای مشتری محتوا ایجاد فرمائید، خیر برای موتور کاوش.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 91 تاريخ : سه شنبه 25 مرداد 1401 ساعت: 16:17

شما برای این که بتوانید سایت خویش را در یک‌سری کلمه و واژه کلیدی خاص و در حاصل کاوش به اکران بگذارید، از دو طرز اصلی میتوانید به کار گیری نمائید، آموزش تولید محتوا نحوه اولیه این که شما وبسایت خویش را seo فرمائید که بسیار زمانبر میباشد و بایستی تایم متعددی را برای seo بگذارید، و نحوه آجل هم به کارگیری از تبلیغات گوگل یا این که به عبارتی گوگل ادز میباشد که یک روزه می‌توانید تارنما خویش را جزو حاصل اولیه کاوش ببرید! درصورتی که درباره این طریق ها اطلاعاتی ندارید، آکادمی رایا پارس می‌توانید در پی این نوشته ی علمی با ما یاروهمدم باشید تا بیشتر شمارا با این دو طرز آشنا کنیم تا مقایسه گوگل ادز و seo را فهم کرده و بتوانید وبسایت خویش را سریعا جزو او‌لین نتیجه ها گوگل بگذارید.

بهینه سازی چیست؟

اولیه عمل توضیحی درباره این آیتم دهیم که ابدا بهینه سازی چه است و چه کمکی به ما خواهد کرد؛ در صورتی‌که بخواهیم خیلی بی آلایش seo را تعریف‌و‌تمجید کنیم، می بایست بگوییم که seo به یکسری ترفند ها و فاکتور هایی که از پیشین به وسیله گوگل رقم خورده میباشد، گفته می‌گردد و شما با رعایت کردن آن‌ها در وبسایت خویش میتوانید جايگاه تارنما را ارتقا دهید و وب سایت خویش را در یک‌سری از عبارات کلیدی مرتبط با شغل خویش افزایش دهید.

در غایت این زمینه هم سبب ساز می‌گردد سایت از روش گوگل، مخاطب جذب نماید و یکسری اشخاص جدیدی را به طور هدفمند برای سایت خویش جذب فرمائید، ولی اعتنا داشته باشید که شما بایستی از این فاکتور ها تبعیت فرمایید و اجباری بودن رعایت این فاکتور ها خیلی اساسی میباشد.

شما در صورتی از فاکتور های گوگل تبعیت نکنید، خیر صرفا ارتقا درجه نخواهید داشت، بلکه در حالتی که هم تا کنون با هر روشی برای وبسایت خویش سکو جذب نموده اید، به طور کامل آن را از دست خواهید اعطا کرد و یک تارنما نابود گردیده دارید.

در صورتیکه میخواهید بیشتر درباره بهینه سازی داده ها what is seo استحصال نمائید، میتوانید نوشته‌ی‌علمی seo چیست را از وب لاگ ژاکت رسیدگی فرمائید، به دلیل آنکه در آن نوشته‌ی علمی داده ها جامعی را درباره این که دقیقا بهینه سازی چیست و به چه شکل شغل می نماید به شما توضیح دادیم تا داده ها تکمیلی را نسبت به آن داشته باشید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 102 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 14:53

آری! همان گونه که در صدر گفته شد آموزش تولید محتوا پیج رنک مبنی بر لینکهای ورودی احتساب می‌شود، درصورتی که سایتی به وبسایت شما پیوند بدهند معنی طبیعی آن اینست که وبسایت شما موءثر میباشد و مفهموم طبیعی زیاد بودن لینکهای ورودی این میباشد که وب سایت شما یک وبسایت اثر گذار میباشد. البته در حیث داشته باشید که پیج رنک فقط واحد سنجش مرتبه بندی گوگل وجود ندارد و گوگل بیشتراز 200 فاکتور متعدد را برای مرتبه بندی در حیث می‌گیرد.

پیج رنک بالا نمی تواند ضمانت کننده مرتبه بالای شما در گوگل خواهد شد! صرفا چیزی که قادر است ضمانت کننده مرتبه بالای وبسایت شما در گوگل خواهد شد، محتوای تازه و موءثر + Authority ( واحد سنجش توان، محبوبیت و پیج رنک) میباشد. بعداز این پاراگراف فیض گرفته می‌شود که پیج رنک بالا نشانه دهنده واحد سنجش محبوبیت تارنما میباشد و یکی‌از مواقعی میباشد که Authority دامین شمارا ارتقا میبخشد.

 

به تامل ارتقا Page Rank وبسایت خویش باشیم؟
 در صورتی بدین پندار می‌باشید آکادمی رایا پارس که با ارتقاء پیج رنک تارنما خویش، Authority دامین خویش را ارتقاء دهید تا وبسایت شما در گوگل سکو بالا داشته باشد، زیاد خطا تامل نکردید. اما توجه داشته باشید که برای ارتقا پیج رنک خویش هیچگاه لینک و پیوند نخرید، تبادل پیوند فرمائید، در سایتهای  غیره مرتبط لینک و پیوند خویش را قرار دهید و یا این که لینکهای غیره طبیعی نگیرید! شایسته ترین رویه اینست که شما محتوای بسیار اثرگذار و دیدنی در وبسایت خویش قرار دهید تا یوزرها از لینکهای تارنما شما در بلاگ و سایتها و یا این که شبکه‌های‌اجتماعی اشتراک گذاری نمایند تا به طور طبیعی و معمولی پیج رنک شما ارتقا پیدا نماید.

از کجا Page Rank خویش را ببینیم؟
سایتهای متعددی برای اکران پیج رنک وجود دارااست که از آن گزاره میتوان به prchecker.info و mypagerank.net اشاره کرد. ولی گوگل در سال 1395 ذکر کرد که به جهت سو به کار گیری مدیران وبسایت های اینترنتی در موضوع داد و ستد لینک و پیوند، اکران پیج رنک را نهفته میکند. برای اخذ پیوند عالی میباشد از تارنما هایی لینک و پیوند بگیرید که به موضوع کاری شما مرتبط می‌باشند و می‌توانند برای شما موءثر باشند. اینک برای مشاهده اعتبار وبسایت می‌توانید از پارامترهای DA و PA به کار گیری نمائید.

چه تارنما هایی به ما لینک و پیوند داده اند؟
برای مشاهده لیست سایتهایی که به شما پیوند داده اند میتوانید به اینترنت مستر تولز یا این که سرچ کنسول گوگل رجوع نمایید what is seo و از قسمت links to your site لینک و پیوند های ورودی به تارنما خویش را ملاحظه کنید. اما در لحاظ داشته باشید که گوگل مجموع پیوند های ورودی وبسایت شما‌را اکران نمی دهد.  شما می‌توانید با مراجعه به نشانی  Google Webmaster tools -> Traffic -> Links to your site لینک و پیوند های ورودی را مشاهده فرمائید. همینطور ابزارهای دیگری درین حوز می‌باشند که میتوانند به شما راجع‌به پیوند های ورودی داده ها بدهند، گرچه توصیه نمیشود که برای تارنما خودتان از این ابزارها به کارگیری فرمائید مانند ابزار وبسایت موز که در نشانی moz.com/ose قابل دسترس میباشد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 117 تاريخ : يکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت: 16:14

پیوند بیلدینگ برای تارنما عنایت متعددی داراست آموزش تولید محتوا اما با اعتنا به مداقه تولید بک لینک و پیوند کیفیت بالا بایستی یک استراتژی ساخت بک لینک و پیوند داشته باشید و در آن طرز ایجاد بک پیوند کیفیت عالی و مرتبط را معلوم نمائید.  

از خطاها رایج در ساخت بک پیوند: توکل بر ساخت تعداد متعددی بک پیوند به مکان توکل بر ساخت و ساز بک پیوند کیفیت خوب میباشد.

نشر محتوا، تبلیغات، پست های مهمان، 90 درصد نحوه های اخذ بک لینک و پیوند بوسیله وب سایت ها است. آکادمی رایا پارس و 78 درصد از مدیران وب سایت ها اعتقاد و باور دارا‌هستند که ایجاد بک لینک و پیوند مهم ترین استراتژی seo وب سایت آن ها میباشد.

در seo کردن تارنما برای سال نو همچنان حق تقدم با ایجاد بک لینک و پیوند های کیفیت خوب میباشد و همچنان چگونگی بر تعداد ارجحیت داراست. what is seo با دقت به بروز رسانی های اخیر الگوریتم های گوگل ریسک به کار گیری از بک پیوند های اسپم از مدام بیشتر گردیده‌است و می بایست از ساخت بک پیوند در وب سایت های با اعتبار دامنه تحت اجتناب کرد.

به کار گیری از وب لاگ نویسی مهمان به طور اسپم و اخذ بک لینک و پیوند از وبسایت های تولیدکننده لینک و پیوند خودکار به بهینه سازی وبسایت شما زخم خواهد زد. بجای این نحوه محتوای با کیفتی ساخت و ساز کرده و آن را به وسیله اینفلوئنسرهای صنعت خویش تبلیغ فرمائید. با دقت به فیض کار در شبکه‌های‌اجتماعی و اثر آن در بهینه سازی میتوانید به راحتی با تبلیغ محتوای خویش در شبکه های مردمی به ارتقاء کاربر وبسایت خویش یاری نمایید. شما میتوانید برای اخذ بک لینک و پیوند به تارنما هایی که در حوضه عمل شما سرگرم به شغل میباشند رجوع‌کنید. اینگونه لینک و پیوند هایی در‌صورتی‌که برای مخاطبان تارنما پیوند دهنده دیدنی باشد خلال اثر مثبت در seo به ارتقاء فروش تارنما شما نیز امداد خواهد کرد.

سه عدد چهار لینک و پیوند کیفیت عالی از 100 لینک و پیوند بی چگونگی برای وب سایت شما موثرتر میباشد. (الهام مثلا گوگل: 10 لینک و پیوند پر ارزش از 100 لینک و پیوند بی قیمت برای بهینه سازی وبسایت شما اثرگذار خیس میباشد. )

 

5- هوا داران و دنبال کنندگان 
جان مولر John Mueller از مدیریت و آنالیز گر گوگل می‌گوید که تعداد مخاطبان شما در شبکه‌های‌عمومی هیچ اثر مستقیمی در بهینه سازی وبسایت شما نخواهد داشت. همان گونه که واحد سنجش اشتراک گذاری محتوا در‌این کانال ها به طور بی واسطه بر seo اثر ندارد، آن چه که در شبکه های عمومی چهره می‌دهد و بر روی seo وبسایت اثر می‌گذارد. ارتقا تعداد مخاطبان حقیقی و واقعی تارنما شما میباشد.

از ایرادات رایج درین قسمت این میباشد که از شبکه‌های‌عمومی برای اخذ پیوند های اسپم به کارگیری میشود و برای یوزرها سوای اعتنا به نیاز آن ها تبلیغات فرستاده می شود.

با پیشرفت ترازو اشتراک گذاری محتوای شما در شبکه‌های‌عمومی واحد سنجش تدبیر از مارک شما ارتقا یافته و این مسئله سبب ساز می‌شود که مخاطبان جنس و سرویس ها شما بتوانند راحتتر مارک شمارا یافته و با آن رابطه برقرار نمایند.

به خاطر داشته باشید که بازهم حرف از چگونگی میباشد و خیر کمیت. شما ممکن میباشد صد استفاده کننده فعال در کانال اجتماعی خویش داشته باشید و از کاغذ ای که هزاران مخاطب داراست عالی محتوای خویش را تبلیغ نمایید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 85 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 16:31

بر هیچ کس پوشیده وجود ندارد که یکی مهمترین فاکتورها برای گوگل تحت عنوان سرآمد موتورهای جست وجو، پیوند هایی میباشد که یک وبسایت اخذ نموده است. آموزش تولید محتوا از طرفی به لطف به روزرسانی های بعضا از الگوریتم های گوگل مانند الگوریتم پنگوئن، زمان متعددی میباشد که حتی تعداد این بک لینک و پیوند ها نیز بر جايگاه یک وبسایت در شیت نتیجه ها جست و و جوی‌بار گوگل یا این که به عبارتی SERP تأثیرگذار میباشد. اینجاست که سئوکارها به تامل خرید بک پیوند می‌افتند. آکادمی رایا پارس گر چه گاهی خرید بک لینک و پیوند شایسته ترین استراتژی پیش روست؛ البته گاهی نیز ممکن میباشد مشکلاتی را برای seo تارنما ساخت‌و‌ساز نماید. what is seo پس در شرایطی‌که شما هم قصد خرید بک لینک و پیوند دارید، توصیه می‌دهیم که آغاز این راهنمای خرید بک پیوند را تفحص کرده و آن گاه برای خرید آن مبادرت فرمائید. قبل از هر چیز عالی میباشد یادگرفتن seo ژاکت را تفحص فرمایید.

مهم‌ترین معضل های خرید بک پیوند چیست؟
اذن دهید پیش از هر چیزی تحت عنوان مهم‌ترین نصیب راهنمای خرید بک پیوند، اشاره کنیم که چرا در خرید بک لینک و پیوند بایستی محتاطانه کار فرمائید. در یک سخن می بایست بگوییم که خرید بک پیوند در حوزه seo کلاه سیاه به حساب آورده می شود! خواسته از seo کلاه سیاه، تکنیک هایی برای ارتقای seo وب سایت میباشد که مخالف قانون ها گوگل میباشد. خرید بک پیوند نیز آیتم تأیید گوگل وجود ندارد. بدین ترتیب چنانچه متوجه گردد که‌این بک پیوند ها طبیعی نیستند و خریداری گردیده اند، تارنما شما‌را جریمه می نماید.

ولی بایستی اشاره کنیم که گوگل در شایسته ترین موقعیت این بک پیوند ها را نادیده میگیرد و از آن ها برای ارتقا سکو تارنما به کار گیری نمی نماید. ولی در بدترین شرایط، وبسایت را حقیقتاً جریمه می نماید؛ به خصوص در صورتی‌که متوجه گردد که‌این شغل را زیاد ایفا می دهید.

به صورت کلی مهم‌ترین معضل هایی که ممکن میباشد در خرید بک پیوند با آن رو به رو گردید، عبارت اند از:

هدر دادن پول: چنانچه شایسته ترین شرایط جریمه گوگل برایتان رخداد بیافتد، در واقع پول خویش را سوای هیچ فیض ای خرج نموده اید.
مواجه شدن با وبسایت های مصدوم: سایتی که از آن بک پیوند میخرید، ممکن بوسیله گوگل جریمه گردد. دراین‌صورت در صورتیکه یک یا این که چندین بک لینک و پیوند از آن تارنما دارید، ممکن میباشد تمام بک پیوند شما تحت سؤال برود و حتی به درجه سایتتان صدمه بزند.
مجازات بدون واسطه به وسیله گوگل: فراتر نیز به مجازات گوگل برای خرید بک پیوند اشاره کردیم. این می‌تواند سبب ساز گردد که فرصت و عمل بسیار بیشتری را صرفا برای بازگرداندن مرتبه پیشین تارنما صرف نمائید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 84 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 16:42

در دنیای امروز، رقابت در بازار برای حصول وکارها در اکنون ارتقاء میباشد و پشتیبانی و محافظت آن سخت میباشد، آموزش تولید محتوا به ویژه برای مشاغل خرد و میانگین که هر رقیبی می‌خواهد شمارا از کسب و کار بیرون نماید. فرصتهای متعددی برای مشاغل آنلاین وجود دارااست. با حضور مشاغل آنلاین و اجرای غالب استراتژی های بازاریابی دیجیتال ، مشاغل می‌توانند مارک خویش را تقویت کرده و به حاصل خوب دست یابند. شما می‌توانید با گونه های ابزار seo تارنما خویش را به راحتی بهینه سازی کرده و با گوگل یاروهمدم گردید . در اینجا به رسیدگی ابزار کار کشته SEMrush SEMrush پرداخته ایم :

SEMrush چیست؟
ابزار SEMrush قابل انعطاف افزاری میباشد که به موسسات در اجرای طریق های بازاریابی دیجیتال، مانند کمپین های بهینه سازی، امداد می نماید. این نرم افزار بازاریابی دیجیتال کلیه کاره به شما امداد می نماید تا بهینه سازی، پرداخت به ازای کلیک (PPC)، رسانه های اجتماعی و کمپین های بازاریابی محتوا را جاری ساختن نمایید. درین نوشته‌ی علمی، ما بر به کار گیری از SEMrush برای بهینه سازی تمرکز میکنیم.

با SEMrush، میتوانید ایده هایی را که در کناره های دنج صنعت شما صورت می‌دهد، شناسایی نمائید. سئوی داخلی شمارا رسیدگی می نماید و به شما در بهبود صفحه های امداد می نماید. این دستور به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که کاغذ خویش را عالی بشناسید و آن را برای بهینه سازی و جذب مشتری بیشتر باصرفه نمائید.

خلال این ، SEMrush به شما یاری می نماید لغت ها کلیدی ارزشمندی را برای کمپین خویش شناسایی نمائید. شما متوجه خواهید شد که رقیبان شما از چه کلمه ها کلیدی به کارگیری می نمایند و چه طور در موتورهای کاوش مرتبه بندی میگردند. این عمل به شما پیش مورد متعددی در زمینه ی کیفیت توفیق در رقابت میدهد.

این نرم‌افزار برای اشخاصی پیاده سازی گردیده است که در بازاریابی دیجیتال به امداد نیاز دارا هستند. در صورتی تجارب یا این که علم محدودی دارید، SEMrush فهم و شعور و به کار گیری از سئو را برای شما سهل و آسان می نماید. برای آشنایی بیشتر seo، مطلقا از فراگیری seo ژاکت استعمال نمایید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 104 تاريخ : سه شنبه 18 مرداد 1401 ساعت: 14:09

حدود ۲۰ سال قبلی یک سریال جوک به اسم «سوای گستردن» از تلویزیون جمهوری اسلامی ایران پخش می شد. آموزش تولید محتوا روایت این شرکت درباره یک نشریه زرد رنگ بود. همسایه نشریه «شهر خوشگل» در‌این سریال به تفکر تدابیری برای نجات دادن استخراج‌و‌عمل خویش از ورشکستگی بودند و در همین راستا لحظات خنده‌داری را برای مخاطبان می‌آفریدند! شاید شما هم نصیب‌های معروفی از دیالوگ‌های این سریال با نقش‌آفرینی زنده‌خاطر فتحعلی اویسی و یا این که امیر جعفری را چشم باشید. خبر‌ها و محتوای زرد رنگ ولی تاریخچه‌ای بسیار وقت گیر‌خیس دارا هستند.

از اولِ تاریخ چاپ مطبوعات ما همواره با نشریات و خبر‌ها زرد رنگ واکنش می کنیم. در همین کشور ایران خودمان نشریات زردرنگ اکثری از سالیان به دور چاپ می‌شدند که مخاطبان فراوانی هم داشتند. امروزه با بسط وسایل رابطه جمعی و زیاد شدن به کارگیری از موبایل‌های هوشمند، بایستی بیش تر از قبل از خبر ها و محتوای رنگ زرد آنلاین کلام کنیم. پس این نوع از خبر ها و محتواها تاریخچه‌ای وقتگیر و مخاطبان وسیع‌ای داراست. ولی آیا خواهیم توانست درباره رابطه آن با مقولات بازاریابی نیز حرف بگوییم؟ خبر ها زردرنگ اصولا به چه محتوایی گفته می گردد و آیا به هیچ عنوان قابل تشخیص میباشند؟ با ما درین نوشته یاور باشید تا کلیه جوانب این مسئله را تحقیق کنیم! در انتهای متن شما با عینک جدیدی به محتواهای پیرامون خویش خواهید نگریست!

درین نوشته ی علمی با مطالب تحت آشنا میشوید:

محتوای زرد رنگ چیست؟
بیایید در صدر تعریفی از این محتوا ارائه نماییم. خبرها زرد رنگ معمولا به ماجرا‌های هیجان‌انگیز و اغراق‌گردیده و به یاور سوگیری اشاره می‌نماید که نویسندگان آن را تحت عنوان واقعیت عینی به کاربر پیروز می‌نماید! در حالی‌که معمولا آن‌چه که تحت عنوان خبر ها زردرنگ ساخت و ساز می گردد با حقیقت مسافت متعددی داراست.

اول توشه خبرنامه‌نگاران در آخرها قرن نوزدهم از این اصطلاح به کار گیری کردند. غرض آنها تحقیر شگردهای نامتعارف رقبای مطبوعاتی‌شان بود. بد وجود ندارد بدانید که معنی «رنگ زرد» از اولِ ورودش به عرصه مطبوعات و ساخت‌و‌ساز محتوا همواره به طوری تحقیرآمیز گزینه استعمال قرار می گیرد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 273 تاريخ : چهارشنبه 12 مرداد 1401 ساعت: 16:09

حال فرض میکنیم که مورد هایی را پیش روی خویش دارید که می‌توانید رپورتاژ خویش را به هر کدام از آن ها توصیه دهید. آموزش تولید محتوا ولی به فاکتورهایی نیاز دارید که بتوانید به امداد آن‌ها این آیتم ها را غربال کرده و نهایتاً شایسته ترین مورد را برای خویش گزینش نمایید. به‌دنبال 5 فاکتور برای گزینش شایسته ترین تارنما رپورتاژ اطلاع رسانی را با هم پژوهش می‌کنیم.

1/ تعیین وبسایت رپورتاژ مربوط به حوزه کار بیزنس
در تعیین شایسته ترین تارنما رپورتاژ اطلاع رسانی عملکرد فرمایید تا مکان ممکن رپورتاژ خویش را به سایتی پیشنهاد دهید که حوزه شغل آن مربوط به شغل شماست. در این‌حالت دقیقاً با کاربرانی که مشتریان بالقوه شما می‌باشند راجع به خواهید بود.

ولی بخش اعظمی از وب سایت های رپورتاژ که از اعتبار و چگونگی خیر و خوبی هم برخوردارند، در حوزه های متنوعی عمل می نمایند. پس تخصصی نبودن یک وبسایت رپورتاژ را نمی قدرت یک امتیاز منفی برای آن در لحاظ گرفت؛ ولی تخصصی بودن آن را می اقتدار یک امتیاز مثبت دانست!

2/ چک حالت seo وبسایت مد حیث
قدم‌بعدی این میباشد که حالت سئوی وبسایت های مد لحاظ را نظارت فرمایید. ولی به طور طبیعیً خواسته از این نظارت، یک آنالیز کلی میباشد. مهم‌ترین قسمت این محاسبه نیز مشتمل بر این میباشد که پژوهش نمایید که آیا هنگامی عبارت “توصیه رپورتاژ” یا این که عباراتی این چنینی را سرچ میکنید، اسم این تارنما در کاغذ گوگل ظواهر می گردد یا این که خیر؟ یا این وبسایت در شیت چندم گوگل میباشد؟

در‌حالتی که این تارنما را در کاغذ اولیه گوگل میبینید، این یک امتیاز بسیار گرانقدر برای آن تارنما به حساب آورده می شود. در مقابل در حالتی‌که این تارنما را در برگه نتیجه ها گوگل نمی‌بینید، عملاً فیض رضایت بخشی از آن نخواهید گرفت. برای شناخت بیشتر با seo، به طبع نوشته‌ی‌علمی یادگرفتن بهینه سازی ژاکت را بازرسی فرمائید.

3/ نظارت کیفیت بالا بودن محتواها
برای این که از سطح چگونگی و حرفه‌ای بودن وبسایت مد لحاظ مطمئن گردید، محتواهای آن را آنالیز نمائید. مهمترین محتواهایی که می بایست پژوهش فرمائید، محتواهایی میباشد که وابسته به خویش وبسایت میباشد. برای مثالً در نصیب وب لاگ این وب سایت ها معمولاً محتواهای ی از طرف خویش منتشر می‌شوند تا به بهینه سازی وبسایت یاری گردد.

فراتر اشاره کردیم که بعضا از تارنما های رپورتاژ، تایپ کردن محتوای اطلاع رسانی شمارا تقبل می نمایند. در‌این‌صورت‌ کیفیت عالی بودن محتوای آن وبسایت اهمیتی یکسری برابری پیدا می نماید. پس در حالتی که قصد دارید این مسئولیت را به آن ها بسپارید، مثال شغل های پیشین آنان‌را با تمرکز پژوهش فرمایید.

طریق دیگر سپردن ایجاد محتوا به منابع فرنگی و کمپانی هایی میباشد که سرویس ها ایجاد محتوا ارائه میدهند. مثلا سرویس ها ایجاد محتوای ژاکت خدمت.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 237 تاريخ : سه شنبه 11 مرداد 1401 ساعت: 13:41

تایپ کردن عنا وین شیت خوب برای هر هر که seo اعمال میدهد، آموزش تولید محتوا یک مهارت مهم میباشد. ادله عنایت تیتر کاغذ بدین ادله میباشد که تگ تیتر میتواند او‌لین چیزی باشد که استفاده کننده در حاصل کاوش مشاهده می نماید و همینطور یکی مهم‌ترین عواملی میباشد که گوگل برای گزینش مورد کاغذ به کار گیری می نماید. این فرمان عنوان ها صفحه های را برای seo ضروری می نماید ما نیز درین مقاله عامل نیاز به عنا وین شیت بهتر و شیوه ساخت آنان‌را توضیح می‌دهیم. قبل از آن خوب میباشد با بهینه سازی آشنا گردید. یادگرفتن seo ژاکت به شما یاری می نماید.

تیتر برگه چیست؟
با اصول اول استارت میکنیم. در شرایطی‌که به source یک کاغذ نگاه فرمائید (روی شیت راست کلیک نمائید، آن گاه View Page Page را تعیین نمائید)، در نصیب head یک تیتر پیدا می‌کنید .این تیتر این چنین به لحاظ می‌رسد:

1
<title>This is an example page title - Example.com</title>
این تگ تیتر HTML میباشد که تیتر شیت یا این که تیتر seo نیز نا میده می‌شود. با جستجوی موردی در موتورهای کاوش، لیستی از حاصل را که به طور اسنیپت یا این که قطعه ظواهر میشوند، اخذ می‌کنید. اکثر زمان ها، تیتر بهینه سازی بخشی از یک اسنیپت یاور با دست‌کم یک URL و توضیحات متا میباشد.

تصویر بالا مثال ای از یک اسنیپت با URL، توضیحات متا و تیتر در مطرح ترین فونت میباشد.

در بیشتر مفاد، او‌لین چیزی که اشخاص حتی پیش از ورود به وب سایت شما میبینند ، تیتر seo میباشد. نباید تیتر seo را با تیتر مهم برگه خطا بگیرید. تیتر اساسی چیزی میباشد که یوزرها پس از کلیک بر روی تیتر seo و در ورقه اکران خویش مشاهده می نمایند.

در مرورگرهای دارنده تب (شیت)، معمولاً تیتر seo را در تب آن ورقه مشاهده می‌کنید، همان گونه که در تصویر تحت نشانه داده شد‌ه‌است.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 175 تاريخ : يکشنبه 9 مرداد 1401 ساعت: 13:56

شیت مهم یک برگه اساسی برای اشکال تارنما ها میباشد، آموزش تولید محتوا ولی در باب وبسایت های مسافرتی حتی از عنایت بیشتری برخوردار‌است.

از لحاظ محتوا، شیت مهم شما می بایست مشمول مورد ها پایین باشد:

خودتان را به شایسته ترین صورت معرفی نمایید
مزیت های رقابتی خویش را نسبت به رقبایتان بیان نمایید
حیث کاربرانی که از خدمت شما سرویس ها گرفتند را برای دیگر یوزرها بازگو نمایید
بخشی را به پیشنهادات ویژه تخصیص دهید
دوست داستنی ترین مطالب بلاگ خویش را در معرض مشاهده کرد مخاطب قرار دهید
از دید بهینه سازی ، شیت اساسی می بایست چند سیگنال راجع‌به ماهیت تجارت به گوگل ارائه دهد.

توضیح کاغذ مهم نیز اصلی میباشد چون ممکن میباشد هنگام جستجوی یوزرها دامنه شما در حاصل Google علامت داده گردد. بایستی دیده نواز و  از صمیم قلب باشد. در اینجا مثالی از توضیحات مطلوب کاغذ اساسی بیان شده میباشد:

”ویلا های خوشگل برای اجاره در تعجب آور ترین بخش ها گرگان. گروه ویلا های انحصاری ما‌را مرور فرمایید و برای رزروهای اول تخفیف بگیرید. “

شماره 3 – ساخت‌و‌ساز یک ساختار مطلوب برای تارنما مسافرتی
ساختار بهتر برای یک سایت مسافرتی دارنده خصوصیت های ذیل میباشد:

یک کاغذ فرود منحصربه‌فرد برای هر شهر
یک برگه فرود منحصر به فرد برای هر حوزه‌ خاص
برای انکه ریلکس خیس بتوانید ساختار وبسایت توریسم خویش را تجسم فرمائید نمودار چون را برای شما اماده کردیم.

 

چنانچه از وردپرس به کار گیری میکنید ، به احتمال زیاد صفحه ها “شهر / حوزه‌” شما تیم بندی می‌شوند (صفحه های آرشیو). صرف حیث از سیستم ادله ، شما بایستی یقین نتیجه ها فرمائید که‌این “صفحه ها مقصد” سئو گردیده اند.

این بدان مضمون‌ میباشد که آنان می بایست دارنده عنوان ها منحصر ، محتوای مخصوص ، برچسب های مطلوب H1 باشند که در نقشه وبسایت ارسال گردیده به Google وجود دارااست و همینطور مختصات مو جود برای حیطه خاص را به اکران میگذارد.

همینطور می بایست به URL شیت اعتنا ویژه گردد. توصیه میکنیم قطعا نوشته‌ی‌علمی اموزش بهینه سازی وردپرس را پژوهش فرمائید تا روءیت کرد بهتری به موضوعات ارائه گردیده درین شیت داشته باشید.

شماره 4 – استعمال از عنوان ها اختصاصی
به کارگیری از عنا وین منحصر زمانی که تعداد متعددی خصوصیت شبیه در سایت خویش دارید مقداری خلل میباشد. هنگام ایجاد کرد تیتر ورقه، به خصوصیت هایی تصور کنید که ان برگه را منحصربه‌فرد و متعدد از سایر می نماید.

یک کاغذ عالی دارنده مفاد پایین میباشد:

تفصیل ظریف
آلبوم تصاویر بی نیاز با عکس های با با کیفیت
تجهیزات و سرویس ها ارائه گردیده
بها و روز‌نگار در دسترس باشند
داده ها تماس
چت زنده
محتوای شیت می بایست منحصر باشد. یکی‌از همه گیرترین خطاها وبسایت های مسافرتی انتشار محتوا میباشد. برای هدف ها بهینه سازی و برای تجربیات خوب استفاده کننده ، می بایست محتوای خویش را تا آنجا که ممکن میباشد متمایز فرمایید. یک منش عالی این میباشد که به مکان ذکر حقایق (که پیش از اینً در وبسایت های دیگر منتشر گردیده‌است) ، مشخصات را مانند یک روایت تعریف فرمائید.

به کارگیری از TABS در صفحه های خویش برای سازماندهی خوب محتوا امری طبیعی میباشد البته می بایست بدانید که گوگل احتمالاً آن محتوا را نادیده میگیرد یا این که قیمت کمتری به آن میدهد.

در حالتی که محتوای یک ورقه به ​​شکل پویا ساخت‌و‌ساز گردیده باشد، یعنی یوزرها برای دیدن ساخت محتوا مجبورند روی دکمه ای کلیک نمایند، این دستور تماماً نادیده گرفته میشود.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 136 تاريخ : شنبه 8 مرداد 1401 ساعت: 13:47

faq مخفف عبارت frequently asked questions به معنای سوال ها متداول میباشد. فرض نمائید یک متاع روی تارنما خویش برای فروش قرار داده‌اید.  آموزش تولید محتوا به طور طبیعی نیاز میباشد که در این مورد بیشتر توضیح دهید. برای همین مراد از سوال ها متداول به کار گیری میکنیم.

آيا حقیقتا به سوال ها متداول نیاز داریم؟
به لحاظ اینجانب این گزینه تماما انتخابی میباشد. بخش اعظمی از مدیران تارنما‌ها حافظه گرفته‌اند که در مجموع مقاله ها و محصول ها وب سایت خویش از سوالهای متداول به کار گیری نمایند. البته واقعیت این میباشد که گوگل باذکاوت خیس از این هاست. تلاش نمائید از سوال و جواب ها حقیقتا در جاهای مطلوب و اثر گذار به کارگیری نمائید.

کلمه و واژه کلیدی می بایست در سوال های متداول تکرار خواهد شد؟
به طور طبیعی اینطور میباشد. ولی نصیب سوال و جواب را تصنعی نکنیم! سوالاتی حقیقتا بدردبخور و حقیقتا را برای یوزرها حقیقی وواقعی جواب دهید. جواب سوال های می بایست موثر باشد تا استفاده کننده احساس نماید که‌این فیض حقیقتا به وی امداد خواهد کرد.

اکران سوال و جواب در حاصل گوگل
حقیقتا اکران سوال و جواب ها در نتیجه ها گوگل قابلیت و امکان پذیر میباشد؟ آری مسلما. همین الان عبارت عصر جامع وب سایت بلندتر را در گوگل کاوش نمائید. با سود‌ای مواجه می شوید که دارنده سوال و جواب میباشد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 165 تاريخ : پنجشنبه 6 مرداد 1401 ساعت: 14:07

ما چهت نیل به توفیق در هر کاری به استراتژی نیاز داریم. آموزش تولید محتوا محتوا هم از این قاعده استثنا ندارد! استراتژی محتوا مسئول برآوردن نیازهای استحصال‌وکار از روش ساخت و ساز و توزیع محتوا میباشد. پیشرفت، نرم افزار‌ریزی، رفتار کردن، تحویل و مدیر محتوا ردیف‌های مهم یک استراتژی محتوا را تشکیل میدهند.

مقصود استراتژی محتوا، ساخت و ساز محتوای معنادار، دارای انسجام، جالب و استوار میباشد که امکان جذب مشتریان غرض سازمان را داشته باشد. امروزه در فضای وب، رساندن پیام مطلوب به مشتری مطلوب در طی مطلوب بسیار اساسی میباشد. وصال به آن نقاط بسیار اصلی، مستلزم استراتژی و تاکتیک محتوای خاص مارک میباشد.

در‌این نوشته‌ی‌علمی با مطالب ذیل آشنا می شوید:

استراتژی محتوا چیست؟
هر اقدامی مستلزم نرم افزار‌ریزی هدفمند و مشخصی میباشد تا براساس آن بتوان به هدف ها متعدد مجاورت شد. ساخت‌و‌ساز محتوا هم از این قاعده استثنا ندارد و برای اینکه بتواند برای حصول‌وکار شما موثر باشد، نیاز دارااست که هم‌سو و هم‌راستای هدف ها شما باشد.
استراتژی محتوا در واقع اپلیکیشن‌ای مدون و ظریف چهت نیل به مخاطبان غرض میباشد که در آن انتخاب می‌گردد برای هرکانالی چه نوع محتوایی می بایست ساخت‌و‌ساز و چه طور توزیع خواهد شد. به‌دنبال بیشتر با این معنی و جوانب گوناگون آن آشنا خوا هیم شد.

مزایای تهیه و تنظیم و تدوین استراتژی محتوایی
شاید برای شما هم پرسش اتفاق افتاده باشد که استراتژی چیدن و اپ‌ریزی برای محتوایی که قرار میباشد منتشر خواهد شد، به چه کاری میاید و چه مزیتی دارااست؟ و چه اشکالی داراست چنانچه سوای استراتژی محتوایی پیش برویم؟شناخت با مزایای تدوین استراتژی محتوا، جواب این سوالهای را به خیر و خوبی خواهد اعطا کرد.
وقت بسیار ارزشمند میباشد و دستیابی‌وکاری میتواند از رقبای خویش پیشی بگیرد که از فرصت خویش به شایسته ترین صورت استعمال نماید. با داشتن استراتژی، مجال کمتری برای ساخت محتوا صرف می‎گردد. فرض فرمایید اپ‌ای برای محتوای آینده خویش نداشته باشید، بایستی فرصت متعددی از روز خویش را صرف یافت کردن قضیه مرتبط، یافتن واژه و کلمه کلیدی و موردها دیگر نمایید؛ ولی با وجود اپ‌ای مدون، انگار از یک‌سری مرحله یکجا عبور میکنید.
تدوین استراتژی محتوا امداد می‌نماید که محتواها مقصود خاصی را دنبال نمایند و احتمال جذب استفاده کننده به شدت ارتقا پیدا می‌نماید. چنین میباشد که می‌اقتدار غذا قابل قبولی برای مخاطبان تارنما تنظیم کرد و از رقبا پیشی گرفت. به علاوه در همگی شبکه‌های توزیع محتوا، مطالبی را به طور یک پارچه و منظم خواهید داشت.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 143 تاريخ : چهارشنبه 5 مرداد 1401 ساعت: 13:58

سرعت بارگذاری وب سایت یکی کارداران اصلی و تاثیرگذار در seo تارنما میباشد. آموزش تولید محتوا همینطور برای یوزرها وبسایت شما اساسی میباشد که سایتی که به آن مراجعه می‌نمایند به‌سرعت بار گذاری خواهد شد پس می‌اقتدار داعیه کرد که سرعت بار گذاری وب سایت یک دلیل اصلی در ارتقا ترافیک تارنما میباشد. درین نوشته‌ی‌علمی به تحقیق عامل ها تاثیرگذار در سرعت بارگذاری تارنما خوا هیم پرداخت.


امروزه مدیران و طراحان تارنما به التفات سرعت بار گذاری وبسایت بیشتراز پیش پی برده اند و می‌دانند ضمن داشتن یک وبسایت بهتر، بروز و با صرفه جهت نگهداری یوزرها فعلی و جذب یوزرها نو موردنیاز میباشد سرعت لود وب سایت نیز مطلوب و قابل قبول باشد تا بازدیدکنندگان از حضور در تارنما رضایت بدون نقص داشته باشند.

در لحاظ بگیرید که کاربری وارد وبسایت شما شد‌ه‌است اما به جهت نماید بودن گشوده شدن صفحه ها و یا این که بار گذاری تصاویر و … خیلی سریع خسته گردیده و از حضور در وب سایت پشیمان گردد. بدین ترتیب مایحتاج میباشد به اندیشه ارتقاء سرعت بار گذاری وبسایت خویش باشید. هر ترازو که وب سایت شما موءثر، مطلوب و با صرفه باشد در صورتی‌که که محتوای آن براحتی برای مخاطب قابل مشاهده نباشد پرورش قابل قبولی در طی مجال نخواهد داشت.

در مجموع سه مساله در سرعت بار گذاری تارنما اثر گذار میباشد:

اپلیکیشن وبسایت و طریق پیکربندی آن
سرعت نت ورک بازدید کننده
سرور و ویژگی ها طاقت فرسا افزاری و روش ستاپ و پیکربندی قابل انعطاف افزاری
پيشنهاد اینترنت راز: 6 رویکرد در ارتقاء ترافیک تارنما که می بایست مد حیث قرار بگیرد

نرم افزار وبسایت و طرز پیکربندی آن:
طریق ساخت سایت و پیکربندی آن موردنیاز میباشد به شکلی باشد که وبسایت تماما با صرفه بوده و سعی قابل قبولی داشته باشد. وسعت صفحه های وب سایت استاندارد باشد، صفحه ها هنگفت منجر کندی سرعت بارگذاری خواهند شد. همینطور همه تصاویر به کاررفته در وب سایت موردنیاز میباشد باصرفه باشند ( سایز تصاویر در کد تارنما وارد گردد و وسعت آن ها نیز معدود باشد). تعداد درخواست های ارسالی به سرور نیز در محدوده مشخص و معلوم بوده و بیش تر از ۷۰ گزینه نباشد.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 133 تاريخ : سه شنبه 4 مرداد 1401 ساعت: 14:00

او‌لین منبع مو جود برای آغاز شغل، آموزش تولید محتوا تجربیات و علم شما تحت عنوان مالک بیزنس میباشد. جنس یا این که خدماتتان چیست؟ شما در‌صورتی‌که به مکان مشتری بودید، چه واژه و کلمه یا این که عبارتی را کاوش می‌کردید؟ از جمله چنانچه یک رستوران گیاهی می باشید که پیتزای خارج‌بر می‌فروشید، همین می تواند یک کدام از کلمه ها کلیدی محور باشد.

عالی میباشد نام توده کلمه ها کلیدی که به نظرتان اساسی میباشد را هم پژوهش فرمایید. مثل «رستوران های گیاهی طهران»

برای تشکیل داد لیستی از لغات کلیدی محور، می توانید گوگل را گشوده کرده و عبارتی را که فکر می کنید مشتری شما کاوش می‌نماید وارد فرمایید. اینجا میتوانید با رسیدگی لغات و عباراتی که رقیبانتان در تیتر‌های حاصل کاوش قرار داده‌اند، به حاصل مفیدی برسید.


با وارد کردن واژه و کلمه کلیدی رستوران گیاهی به معلوم کردن بقیه عبارات کلیدی مرتبط پرداختیم.

قسمت جستجوهای مرتبط در ورقه حاصل گوگل برای واژه و کلمه رستوران گیاهی، بقیه کلماتی که یوزرها بدنبال آن بوده‌اند را اکران می دهد و یک منبع عالی برای گزینش بقیه کلمه ها کلیدی میباشد.
با اعمال این عمل خواهید رویت کرد که کلمه ها و کلمه ها مستعمل تنوع بسیار متعددی دارا هستند. چه کلماتی که صاحبان دستیابی و امور به شغل برده‌اند و چه کلماتی که مشتریان آنان در نصیب ایده ها و نقد ها به کارگیری کرده‌اند. اینگونه جستجوهایی امداد می‌نماید فهم بهتری از عباراتی که رقبایتان برای جذب مشتری به شغل می برند استحصال فرمایید.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 150 تاريخ : دوشنبه 3 مرداد 1401 ساعت: 14:23

خواسته از بهینه سازی در واقعیت یک فرآیندی میباشد آموزش تولید محتوا که در زمان آن اینترنت‌وب سایت شما برای موتورهای کاوش خصوصاً گوگل به طور کاملً با صرفه می گردد و در شکل جاری ساختن و رعایت اصول seo موتورهای کاوش به صفحه های تارنما شما رنک قابل قبولی خواهند اعطا کرد و در فیض تعداد انبوهی از اشخاصی که در‌پی جنس و سرویس ها شما میباشند با سرچ کردن در گوگل، به سایت شما خواهند رسید و از سرویس ها و یا این که کالای شما استعمال می‌نمایند .

نکته دارای اهمیت در خصوص seo این میباشد که شما به هیچ وجه نمی‌توانید در عوض پرداخت مبلغی به طور مداوم در سکو‌های بلندتر حاصل جستجوی گوگل قرار بگیرید. مگر اینکه از تبلیغات کلیکی گوگل استعمال نمائید که دیگر نامش بهینه سازی وجود ندارد.

در واقع seo در مقایسه با دیگر طریق‌های بازاریابی دیجیتال فرصت بیشتری مورد نیاز داراست البته مزیتی که نسبت به دیگر طریق‌ها داراست این میباشد که چنانچه موتورهای کاوش (به ویژه گوگل) تشخیص دهند که اینترنت‌تارنما شما از حیث محتوایی و طبق الگوریتم غامض خویش، برای یوزرها موءثر و کاربردی میباشد، آن را در برهه زمانی فرصت وقت گیر در بالا نتیجه ها گوگل قرار می دهد و به طور طبیعیً مشتریان و مخاطبانتان بیش‌تری با شما آشنا میشوند و در سود فروش شما ارتقاء پیدا می‌نماید.

در واقعیت مهم ترین کاری که بایستی اشخاص سئوکار هر روزه بایستی اعمال دهند این میباشد که، الگوریتم‌های بغرنج گوگل را شناسایی کرده و کوشش نمایند با رعایت‌کردن آن اصول و انتخاب استراتژی‌های خویش، کاری نمایند که صفحه ها گزینه هدفشان از روئت کرد گوگل اثرگذار به حیث رسد و موجب گردد که اینترنت‌وب سایت آنان در لینک و پیوند‌های بلندتر گوگل اکران داده خواهد شد. به همین خوشمزگی.

آموزش تولید محتوا...
ما را در سایت آموزش تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : آموزش تولید محتوا, نویسنده : mohammadsrc contentproductiontraining بازدید : 186 تاريخ : يکشنبه 2 مرداد 1401 ساعت: 13:29